Un accident a Barberà del Vallès i un vehicle avariat han provocat llargues retencions aquest dilluns a l’AP-7

La col·lisió entre dos camions i dos turismes a Barberà del Vallès ha provocat cues quilomètriques en tots dos sentits de l’AP-7, amb afectacions directes als accessos de Sabadell i la resta del Vallès Occidental.

Matí molt complicat a l’AP-7 a l’altura de Barberà del Vallès. Un accident amb quatre vehicles implicats, dos camions i dos turismes, ha obligat a tallar dos carrils en sentit Tarragona i ha provocat llargues retencions que han afectat de ple els conductors del Vallès Occidental i, especialment, els accessos a Sabadell.

Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, el sinistre ha provocat importants problemes de circulació des de primera hora. Amb el pas dels minuts s’han pogut reobrir dos carrils, però les cues han arribat als 9 quilòmetres des de Parets del Vallès.

Fins a 7 quilòmetres d’aturades en sentit Tarragona

Les retencions s’han mantingut durant bona part del matí, amb fins a 7 quilòmetres d’aturades entre Mollet del Vallès i Santa Perpètua de Mogoda en sentit sud, dificultant la mobilitat habitual dels conductors que es desplacen entre Barcelona i el Vallès.

Paral·lelament, un vehicle avariat ha generat nous problemes en sentit Girona, amb fins a 9 quilòmetres de cues entre Sant Cugat del Vallès i Barberà del Vallès.

Problemes als accessos de Sabadell

L’accident ha tingut una repercussió directa en la mobilitat de Sabadell i de la resta del Vallès Occidental, amb nombrosos conductors atrapats durant hores en una de les principals vies de comunicació de Catalunya.

Les autoritats recomanen consultar l’estat del trànsit abans d’iniciar qualsevol desplaçament i extremar la prudència, ja que la situació s’ha anat normalitzant de manera progressiva després de la retirada dels vehicles accidentats.


- Et Recomanem -